Kancelaria Parafialna
29 października 2021r.
Odsłon: 2546
- Poniedziałek: 17:00 - 17:45
- Środa: 18:45 - 19:30
- Sobota: 10:00 - 11:00
Przy zgłaszaniu chrztu należy przedstawić:
- Akt urodzenia dziecka z Urzędu Stanu Cywilnego,
- Dane rodziców chrzestnych: imię, nazwisko, wiek, adres,
- Zaświadczenie dla rodziców chrzestnych z parafii ich aktualnego zamieszkania, że mogą być chrzestnymi.
Przy zgłaszaniu ślubu należy przedstawić: - Dowody osobiste,
- Metryki chrztu narzeczonych aktualnej daty – do pół roku przed planowanym terminem ślubu,
- Narzeczeni powinni zgłosi się co najmniej 3 miesiące przed planowanym terminem zawarcia sakramentu małżeństwa,
- Dane świadków: imię, nazwisko, rok urodzenia, adres,
- Jedno z narzeczonych powinno zamieszkiwać na terenie naszej parafii,
- W wypadku, gdy obydwoje narzeczeni są spoza naszej parafii konieczna jest licencja z parafii narzeczonego lub narzeczonej, na pobłogosławienie związku w naszym kościele.
Przy zgłaszaniu pogrzebu należy przedstawić: - Akt zgonu z Urzędu Stanu Cywilnego
W ważnej sprawie w innym terminie proszę umówić się telefonicznie
ks. proboszcz tel. 798 797 146