Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia po dokonaniu przetargu na remont dachu nad nawą główną kościoła gotyckiego w Chociwlu
12 listopada 2009r.
Odsłon: 1284
Chociwel: Remont dachu nad nawą główną zabytkowego kościoła gotyckiego w Chociwlu przy ul. Kardynała Augusta Hlonda dz. nr 255 - etap II.
Numer ogłoszenia: 392628 - 2009; data zamieszczenia: 6.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Chociwel: Remont dachu nad nawą główną zabytkowego kościoła gotyckiego w Chociwlu przy ul. Kardynała Augusta Hlonda dz. nr 255 - etap II.
Numer ogłoszenia: 392628 - 2009; data zamieszczenia: 6.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112620 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Bolesnej, ul. Kard. Augusta Hlonda 9, 73-120 Chociwel, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5622069, faks 091 5622069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu nad nawą główną zabytkowego kościoła gotyckiego w Chociwlu przy ul. Kardynała Augusta Hlonda dz. nr 255 - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaplanowany został remont części dachu - nawy głównej - polegający na wymianie pokrycia dachowego oraz elementów konstrukcji dachu. Zamawiający bierze na siebie obowiązek dostarczenia materiałów oraz sprzętu i urządzeń potrzebnych do realizacji inwestycji, wskazanych w Projekcie Budowlano-Wykonawczym i Przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 236576.25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
FLOREK - Adam Florek, Ul. Paderewskiego 67, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 130000.00
Oferta z najniższą ceną: 130000.00 oferta z najwyższą ceną: 130000.00
Waluta: PLN.